Vietnam

Nu är en festlig helg slut, och jag är glad över det (?)...Jag är sååå trött!!!
Och nästa helg kommer bli Mycket vinglig...Nu väntar en vecka med jobb! Money Money....

Igår skakade jag och Linn loss på Debaser. haha och Joan och hans spanska vänner var med också, och haha guuud vad vi skrattade åt herrarnas dans...Joans var väldigt...feminim! haha...
Vi vart lagom nöjda när vi hade stått i fel kö i ca 40  min....Den gick bara till uteterassen! Så sen väntade ca 20 min köstående i nästa kö...
Detta skulle aldrig hända i Barcelona, där är det bara att traska in, och är fan så mkt mer folk på de klubbarna! Här ska vakterna göra mig kaxiga och släppa in folk var 10 minut....Sverige-skit!!!

Idag kommer Mammsen tillbaka från Öland, så städning av huset samt packa upp min väska är mycket nödvändigt.

Och nu har Pappa bokat resa till Vietnam. hihiohohohhahaha!
Vi ska vara tre dagar i Saigon och kolla på massa Historia samt shoppa - det sistnämda passar mig bättre! Jag lärde mig om Vietnamkriget i skolan, jag är såååå ickekulturell i sådanna tillfällen!
Sen åker vi vidare till Kusten - Phan Tiet för att bo grymt fint och ha det skönt i havet...Där stannar vi i 12 dagar...
Mmmm!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0