bam bam

Imorse när jag vaknade vart jag så himla generad.
Låg som en stel pinne och försökte att inte andas, allt för att inte väcka sovsällskapet!
Anledningen var att jag vet att jag hade drömt om väldigt mycket sex under natten, bra sådant.
Lät jag? Men jag tror jag klarade mig ifrån någon genant historia.
Eftersom jag ska tillbaka till mitt ny/gamla sovsällskap efter kvällens festligeheter.

Kvällens festligeheter sker långtifrån nacka, men är värd resan till Segeltorp/västertop - same same!
För ikväll är det Mimmis Hejdå fest!
Kommer sakna min lilla knasboll....
Nu ska båda ut på resande fot, men jag väntar på ditt besök nere i barcelona :)

Nä, Rock on ikväll igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0