Barca-Jobb

Sådärja, nu har både jag och Emmi klarat av telefoninterjuvn.
Det gick lysande för båda två, och jag kan med 99,9 % säkerhet säga att vi har jobb i Barcelona!
På måndag ska hon ringa tillbaka ifall vi har några frågor mm...
Nu är det bara det där roliga kvar..
Färsäkringspapper, spanskt bankonto, NIE-nummer, lägenhet och flyg.
Sen är vi där...

Vi kommer slippa en isande kall vinter i Sthlm. Istället kommer vi gå runt i vårkläder och mysiga mössor och ha det så bra...
Och i år ska jag fira Nyår i Barcelona, kan bli riktigt roligt.


Denna gång kommer det inte bli lika sorgligt att flytta. av många anledningar!
1. jag har bott där redan, och kommer inte ha hemlängtan igen.
2. Jag flyttar inte ensam.
Men jag kommer självklart sakna alla, men man är ju inte mer än 3 timmar ifrån varandra! Och alla är välkomna att komma och sova på vårt golv :)

Det kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0