Burning

Igår var Mamma på Make Up Stores visning. Och kom hem med en mysig goodiebag till mig!
Jag fick dels ett nagellack och ett läppglans.
Sen massa saker ifrån RFSU, och jadu...
jag fick 4 olika tuber...
En Intim Shaving Gel - genomskinligt raklödder.
Intim After shave.
Intim Wash
Intim Creme

jag tog en dusch direkt efter jobbet idag, och vad passade då bättre än lite rakning med mina nya krämer.
Raklöddret var jäääääättebra. Sen var det dags för After Shave - AJ! Den grillade min mus!!!!! jag fick panik och vred på kallvattnet och svalkade musen i X antal minuter...
Så nu efter duschen tog jag Intim Creme, men nu kan jag inte bestämma mig om lukten passar sig eller inte. Så snart tvättar jag bort krämen med Intim Wash.
Så enkelt har man gått igenom hela kräminkomsten på 15 minuter. yes!

Ikväll ska jag hem till Robert och Heppans lägenhet och dricka öl. Väldigt manligt!

Helg helg helg. Det känns ju väldigt fint om jag får säga det själv.
Imorgon blir det Mimmis hejdå-fest och på söndag väntar släktmiddag!
Då ska vi äta Kevin-paj till efterrätt, haha! Ebbas pojkvän har till o med fått en paj uppkallad efter honom.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0