Jag älskar er

Kvällen vart hur trevlig som helst...
Mitt bakishumör försvann och jag mös med lite med mina systrar innan släkten kom.
Dans i köket är aldrig fel, och vi tog jättefina kort på oss tillsammans! Även om jag vill slänga mina syskon i väggen ibland så är dom två bland det finaste jag har, och jag älskar dom helt otroligt mycket!
Jag och min storasyster hade inte pratat på flera veckor, men ikväll lossnade det. Vi två är nog så...
Nu sitter hon på Arlanda, flyttlasset går till Malmö och plugg som väntar...

Min 8-åriga kusin stog för den roligaste kommentaren:
Nån (minns ej vem): Edvin, har du nån tjej då?
Tina: Ja med Edvin, du har ju massa. Hette hon inte Emilia?
Edvin: Näää men hon är ju jättetjock...
hahahahhaaaaa....

Idag verkligen sjönk det in i mig att jag flyttar snart. När man pratade allvarligt om det med släkten...Herregud, jag flyttar tillbaka till Barcelona nu.
Mamma berättade om sin oro, men gav mig sen en kram och sa att hon älskar mig så mycket.
Och jag älskar min Mamma, världens visaste och finaste Mamma.
man ska inte oroa sig för mig, jag sköter mig i Barcelona...Åh!
Nu ska jag gå och ge min Mamma en bamsekram och äta upp Kevin och ebbas bakverk.
Så sött att Kevin bor här nu, dom är så fina tillsammans!!! Just i denna sekund skrämde Kevin skiten ur mig, dök upp i fönstret där ute...AS!

Mysdags med min fina familj....Herregud, 2 i min familj bor i Malmö nu..vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0