Ny Vecka

Ny vecka.

vet inte vad som ska hända.
Lägenhetsvisning ikväll med Mamma, sen hem till en vän och mysa lite.
På onsdag ska jag och Mamma ut och äta för att sen gå på teater...
Och på söndag ska jag till gröna lund med Mamma, Ebba & Kevin, hah!

Imorgon klockan 11 på morgonen ringer företaget från Barcelona och interjuvar mig, håll alla tummarna!
snart är vi påväg. Mmm!

Nästa tisdag åker jag ner till malmö, ska bli så mysigt att träffa min kära Pappa. Och se lägenheten med möbler, för när jag var där i somras höll de på att bygga om...
Sen tar jag flyget på torsdagen ifrån Köpenhamn till Barcelona!
Undra hur många gånger jag flygit fram och tillbaka mellan Sthlm & BCN. Börkar bli ganska mycket nu...
Innan jag flyger denna gång ska jag sjuttsingen ta några shottar. När jag flög hem för 2 veckor sen grät jag så himla mycket vid starten...Det var hemskt! Tack till damen brevid mig som gav mig papper, så jag slapp snora ner hela min arm :)

Idag på jobbet fick jag skållhet vatten över benet, och jag hade jeans. Det gjorde Ont!
Stackars Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0