Rapport

Hej folk.

Idag var jag hemma hos Emmi och planerade, sökte jobb och mailade med lägenhetskillen!
Vi hoppas mest på att vi får jobb på ett företag som heter Adamo, då är det bara kundtjänst...INGET JÄKLA SÄLJANDE!

Men sjukaste...Vi letade efter en mailadress som man kunde skicka arbetsansökan till, men hittade ingen. så då ringde jag deras kundservice istället...Och vem svarar? Jo, Johan nerifrån Barcelona..haha! Båda blev lagom förvånade! Men adress fick jag och nu har vi skickat in ansökan.

Lägenheten vi ska bo i ligger....Där jag bodde sist! i princip, på andra sidan Paralell, haha! Så jag kommer tillbaka till mitt gamla Hood...Nice! Då har jag nära till min Packis...

7 Oktober siktar vi på, kommer bli helt underbart...

Om prick 2 veckor intar jag Barcelona igen...Kommer bli helt underbart! Då väntar en Nasty utgång med Leah också, kuuuligt....
jag ska även bättra på brännan, för när vi flyttar ner kommer det inte ta lång tid innan det blir höst.

Och då ser man ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0