snart snart snaaart!

Idag ringde dom från Barcelona!!!!!!!!!!! Och på tisdag väntar en telefoninterjuv....
Det kommer och SKA gå vägen...
Och innan jag vet av det befinner sig jag och Emmi i Barcelona.
Då är det bara att njuta till fullo återigen, jag kan inte vara lika lycklig hemma som jag är i Barcelona!

jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör mig så lycklig i Barcelona. Det är livet i helhet där nere!
Allt är annorlunda och bara så himla bra.
Snart...Väldigt snart bor jag där igen!

Nu är det bara allt jobbigt som måste fixas innan man kan njuta helt...
Betala boendet + deposition, flygbiljett, försäkringar, NIE-nummer osv osv...Sen måste Emmi ge mig longboardlektioner innan flytten...haha!
Sen att jag och Emmi kommer bo 10 minuter från jobbet är ju ett väldigt plus. Åååh!
Det kommer bli så bra, jag ser fram emot detta så sjukligt mycket...

Men först väntar 5 dagar i Barcelona....18-23 är jag äntligen där igen!

Ni förstår nog inte...

Snart har vi sånnahär härliga förfester igen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0