Värdelöst

Detta kan nog vara det mest meningslösa inlägget någonsin. Men jag vet inte!

Jag är så rastlös...Så bakis...
Klockan 5 kommer släkten, jag orkar inte.
Jag vill bara äta den goda maten och sen sova, pajen där uppe i köket doftar något helt otroligt gott.
Jag åt nyss Canneloni också, det var gott.
Nu dricker jag ett kaffe som blev mindre gott.

Jag bytte sänglakan idag, det fanns inga vita kuddgrejer...Så nu har jag tre olika! En med kossmönster, en med rosa pantern och en med volanger.
Mamma säger att alla vita är i tvättstugan...Ska man orka bädda om när det är klart? tveksamt.

Sara var här idag. Jag, Sara och Helena disskuterade Bobyboomen som tar över Orminge. Tur att jag ska flytta, annars skulle man ju behöva bli gravid för att passa in. Och barn ska jag inte ha än, inte nu! Men snart...

jag har på mig mina lila flanellpyjamas byxor nu, mina flanellpyjamaser kan vara det sknaste jag har...Alla olika fina par. Men skjotorna försvinner, vem snor mina pyjamaser? Jag har bara halva uppsättningen kvar av alla.

Nu ropar Mamma att jag ska komma upp, hon behöver hjälp med tvätten. Så nu ska jag och mina pyjamasbyxor gå till tvättstugan.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0