You look so good

Ikväll är jag rastlös. jag försöker sysselsätta mig, funderar på att sortera alla miljoner fotografier från barndomen. Men det kan ta ett antal dagar att bli klar med. Ska man starta ett sådant projekt? Anledningen till denna rastlöshet är att jag sov efter jobbet idag. Vilket betyder att jag nu är hur pigg osm helst. Mamma säger att jag ska sätta mig ner brevid henne och läsa, men det lockar inte. jag fick i uppgift att göra Te till oss, det gick ju jättefort. Så sen var jag sysslolös igen.

och nu fick jag sms av min vän - ett soverbjudande hos honom.
Men ska jag ligga och dela säng med någon inatt när jag vet att jag kommer ha grymt svårt att somna?!
Men alla behöver närhet, så man kanske ska ta sig i kragen.
Den som lever får se!

Imorgon blir det fart iallafall.
Jobb, sen middag och teater med Mamma.
Och ge Mamma 1000 kr som jag är skyldig henne.
Svider det? ja.

Nä, nu ska jag upp och stöka med Mamma. Och ta ett beslut om jag orkar ta mig till han!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0